حضور فعال پست بانک ایران و شرکت سکه در دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۱)


نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.
هدف از این رویداد، تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری است.

از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها، تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفتگو و شبکه سازی بین بازیگران اصلی این زیست بوم.
دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس 2021) با رویکرد بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در زمینه های هوشمندسازی، دیجیتالی شدن و توسعه پایدار از بیست و هشتم اردیبهشت ماه با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری بصورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در محل پارک فناوری پردیس پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز و تا سی و یکم همین ماه ادامه می یابد.
در همین راستا پست بانک ایران قصد دارد تا در این نمایشگاه به معرفی و تشریح خدمات و فعالیت های خود بپردازد تا بتواند زمینه همکاری خود را با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان گسترش دهد.

شرکت سامانه های کاربردی کلان همگام نیز بعنوان بازوی اجرایی فناوری اطلاعات پست بانک ایران، با هدف معرفی محصولات و خدمات، ارائه ظرفیت های علمی و تخصصی خود به افراد و شرکت¬های شرکت کننده خود در این نمایشگاه در کنار پست بانک ایران خواهد بود.
مسئولان و کارشناسان بخش های مختلف بانک و شرکت سکه همه روزه از بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در محل پارک فناوری پردیس در کیلومتر 20 جاده دماوند، حضوری فعال خواهد داشت و پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهد بود.