راه اندازی سرویس بانکداری باز

سند تحول دیجیتال پست بانک با ارائه سرویس بانکداری باز کلید خورد بانکداری دیجیتال در دنیای امروز بیش از گذشته مورد نیاز جامعه می باشد و تمام بانک ها برای کاهش مراجعه مشتریان خود در حال تحول و نوسازی بانکداری دیجیتال خود می باشد، پست بانک ایران نیز همیشه در همین راستا پیش رفته و تلاش نموده است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .

در دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس 2021) از تحولی جدید در دیجیتال پست بانک با ارائه سرویس بانکداری باز رونمایی گردید.

این سرویس جدید از خدمات گسترده ای برخوردار بوده و علاوه بر خدماتی که از گذشته به مشتریان در عرصه دیجیتال در حال ارائه بوده (مانند انتقال وجه کارت به کارت، پایا، ساتنا، پرداخت قسط و خرید شارژ ، . . . ) امکان ارائه خدمات جدیدی مانند افتتاح سپرده، دریافت تسهیلات، امکان مشاهده لیست چکهای واگذار شده مشتری ، امکان مسدودی ورفع مسدودی سپرده، امکان انتقال وجه به صورت گروهی و تعداد زیادی خدمات بانکی دیگر در این حوزه قابل ارائه می باشد.

همچنین  تمام خدمات یاد شده توسط همکاران تجاری و استارت آپ ها نیز قابل ارائه می باشد و مشتری دیگر نیازی به ارتباط مستقیم با بانک را نخواهد داشت .